تاثیر محتوا در سئو برای مبتدیان

محتوای سئو شده راهنمای کامل برای مبتدیان و متخصصان یک مطلب

محتوای موفق برای هر هدفی که دارید و هر جستجوی خاصی که هدف قرار می‌دهید، متفاوت به نظر می‌رسد. وقتی صحبت از جستجو می‌شود، متن هنوز هم پایه و اساس محتوای آنلاین است. تجربیات بد معمولاً منجر به ترک کاربر بدون تعامل با وب‌سایت شما می‌شود، در حالی که تجربیات خوب معمولاً منجر به صرف زمان بیشتر در صفحه یا انجام اقدام می‌شود. آن ها چطور این کار را کردند؟ در واقع با سرمایه گذاری و تمرکز بر روی پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب توانستند چنین معجزه ای را خلق کنند. هم چنین، در صورت نیاز به ارجاع به وبسایتی دیگر حتما لینک سازی کنید و کاربر را به صفحه ای که باید به آن برسد هدایت کنید. لینک دادن به وبسایت های معتبر ارزش محتوای شما را نیز بالاتر می برد.

به عنوان مثال، تصاویر، دارایی‌های قوی برای ایجاد لینک هستند زیرا جذاب و به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند. همراهی متن با تصاویر و ویدیو، انواع ترجیحات کاربر را برآورده می‌کند و می‌تواند به جلب توجه در زمانی که متن ساده ممکن است این کار را نکند، کمک کند. مانند هر چیز دیگری، این بستگی به این دارد که چه چیزی در هر موقعیت خاص به بهترین نحو به کاربران خدمت می‌کند. بنابراین شما قطعا باید تصاویر و ویدیو را به عنوان بخشی از استراتژی محتوای خود در نظر بگیرید تا به بهترین نحو به مخاطبان و مشتریان خود خدمت کنید. هر دو می‌توانند صفحات وب مبتنی بر متن را بهبود بخشند و به تنهایی در پلتفرم‌های اجتماعی بایستند. این رابطه بین جستجوگران، موتورهای جستجو و وب‌سایت‌ها، تجربه اینترنت را برای اکثر کاربران تعریف کرده است.

با رعایت این اصول، محتوای شما نه تنها برای موتورهای جستجو بهینه خواهد بود، بلکه تجربه کاربری بهتری نیز ارائه می‌دهد که به افزایش نرخ تبدیل و موفقیت کسب‌وکار شما کمک می‌کند. محتوای طولانی‌تر، به شرطی که ارزشمند و باکیفیت باشد، معمولاً شانس بیشتری برای رتبه‌بندی بهتر در نتایج جستجو دارد. به علاوه، ساختار مناسب محتوا می‌تواند خوانایی را افزایش دهد و کاربران را برای مدت طولانی‌تری در صفحه نگه دارد. برای بهینه‌سازی محتوای ویدیویی، از عنوان‌ها و توضیحات جذاب و حاوی کلمات کلیدی استفاده کنید. اضافه کردن رونوشت (transcript) به ویدیوها نیز می‌تواند به موتورهای جستجو در درک محتوای ویدیو کمک کند.

با استفاده از تکنیک های سئو و تحلیل دقیق داده ها، می توانید محتوای خود را به سطح بالاتری برسانید و توجه مخاطبان و موتورهای جستجو را به خود جلب کنید. سئو محتوا یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی است. سئو محتوا یعنی استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) در فرآیند تولید و نشر محتوا به‌طوری که این محتوا برای موتورهای جستجو جذاب و برای کاربران مفید باشد. تحولات اخیر در صنعت سئو، مانند افشای اطلاعات گوگل، همچنان بر ارزش محتوا در سئو و تجربه کاربری تأکید می‌کنند. گوگل برای تعیین اثربخشی و کیفیت صفحات وب، رضایت کاربر را در نظر می‌گیرد و به نظر می‌رسد از تحلیل رفتار در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند. همچنین اهمیت جستجو در سئو و اینکه آیا یک منبع خاص به هدف خاصی خدمت می‌کند تمرکز دارد.

در عوض، باید سعی کنید کاربر و پاسخ دادن به سوالات او را همیشه در اولویت خود قرار دهید. محتوای باکیفیت نقش حیاتی در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و سئو ایفا می‌کند. موتورهای جستجو مانند گوگل، به طور فزاینده‌ای بر ارزش و کیفیت Content تمرکز دارند. محتوای غنی و مرتبط می‌تواند رتبه سایت را در نتایج جستجو بهبود بخشد، ترافیک ارگانیک را افزایش دهد و اعتبار برند را تقویت کند. تولید محتوای سئو شده هم یک هنر و هم یک علم است که به تعادلی بین خلاقیت و تخصص فنی نیاز دارد. با درک اصول، استفاده از استراتژی‌های پیشرفته و اجتناب از دام‌های رایج می‌توانید محتوایی مورد قبول از نظر کاربران و موتورهای جستجو ایجاد کنید.

این تعریف گسترده، طیف وسیعی از فرمت‌ها را در بر می‌گیرد، از مقالات وبلاگی گرفته تا پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ویدیوها، پادکست‌ها و حتی تجربیات تعاملی. نکته کلیدی این است که Content باید هدفمند، مرتبط و ارزشمند باشد. با توجه به افزایش استفاده از دستگاه‌های موبایل، مطمئن شوید که محتوای شما در موبایل نیز به‌خوبی نمایش داده می‌شود. پیوندهای متنی ابزارهای سئوی بسیار قدرتمندی هستند زیرا همراه با پیوند، معنای مستقیمی را منتقل می‌کنند. همواره رقبا و استراتژی‌های آن‌ها را تحلیل کنید تا بتوانید از تجربیات و موفقیت‌های آن‌ها الهام بگیرید. تحلیل رقبا به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف استراتژی‌های سئو خود را شناسایی کنید و بهبودهای لازم را اعمال کنید.

برای مثال، نوشتن مقالات با کلمات کلیدی مناسب می‌تواند به افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو کمک کند. در نهایت، توجه به این نکته مهم است که سئو تنها رویکرد برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نیست، بلکه باید همواره به تولید محتوای با کیفیت و مفید برای کاربران تمرکز داشته باشید. با رعایت اصول سئو در تولید محتوا، می‌توانید بهبود رتبه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید و تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان فراهم کنید. با استخدام سئو کار دورکاری می‌توانید سئو سایت خود را به صورت حرفه‌ای و اصولی انجام دهید و از رضایت بخش بودن نتیجه کار کاملا مطمئن باشید. این اصول به بهبود رتبه محتوا در موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر کمک می‌کند. تولید محتوای اصولی و بهینه سازی آن از ارکان اصلی سئو کلاه‌سفید است.

با این حال، محتوا یکی از عوامل اصلی تعیین‌کننده یک تجربه خوب یا بد است. به این ارجاع گفته می‌شود و گوگل 64٪ از کل ارجاعات وب‌سایت را در ایالات متحده ارسال می‌کند. مایکروسافت و بینگ بیشترین میزان ارجاعات را پس از گوگل ارسال می‌کنند و پس از آنها یوتیوب قرار دارد. کشف شدن توسط افرادی که شما را نمی‌شناسند به موتورهای جستجو بستگی دارد و موتورهای جستجو به محتوا وابسته هستند. مقاله ما در رابطه با بهینه سازی url حاوی نکات فوق العاده خوبی در این رابطه است.

هدف اصلی سئو محتوای سایت این است که محتوای یک صفحه به گونه‌ای بهینه‌سازی شود که هم برای کاربران جذاب و ارزشمند باشد و هم برای موتورهای جستجو قابل فهم و تحلیل باشد. تحلیل کلمات کلیدی تا بهینه‌سازی محتوا و لینک‌دهی، تمامی جوانب سئو محتوا در این دوره‌های آموزشی پوشش داده شده است. با ارائه مثال‌های عملی و پروژه‌های کاربردی، شما می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه سئو تقویت کرده و در دنیای دیجیتال به موفقیت برسید. سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، یکی از مفاهیم کلیدی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که تأثیر چشمگیری بر رتبه‌بندی و نمایش وب‌سایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو دارد. با رشد روزافزون تعداد وب‌سایت‌ها، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو اهمیت بیشتری پیدا کرده است. در این مقاله، به بررسی مفهوم سئو، اهمیت آن برای رشد آنلاین کسب و کارها و راهکارهای بهینه‌سازی وب‌سایت برای بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجو می‌پردازیم.

این کار با گنجاندن کلمات کلیدی هدف شما به طور طبیعی در سراسر محتوا ، بهبود سرعت سایت و طراحی سایت به گونه ای که در تمامی دستگاه های موبایل پاسخگو باشد، انجام می شود. با نگاهی به نمونه محتوای سئو شده و نیز الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو، به‌راحتی می‌توانیم کشف کنیم که قوانین و اصول سئو در تولید محتوا چیست. این اصول، قواعدی را تعیین می‌کنند که محتوا را برای کاربر جذاب‌تر کرده و نیز در رتبه‌های بهتر نتایج جست‌وجو ظاهر شود. موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده‌ای صفحات وب را بررسی می‌کنند و بر اساس میزان ارتباط و کیفیت، آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند. تولید محتوا سئو شده یعنی نوشتن مطالبی که الگوریتم‌های گوگل آن را مرتبط و ارزشمند بدانند و کاربران نیز با آن تعامل برقرار کنند. پس برای این‌که یک محتوا را سئو کنیم، باید با الگوریتم‌ها و شیوه‌ی رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو آشنا باشیم.

کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا ممکن است جذاب به نظر برسند، اما اغلب رقابت شدیدی دارند. در مقابل، کلمات کلیدی طولانی‌تر و خاص‌تر (Long-tail keywords) می‌توانند فرصت‌های بهتری برای رتبه‌بندی فراهم کنند. همچنین، به روند‌های فصلی و تغییرات در رفتار جستجوی کاربران توجه کنید تا بتوانید استراتژی خود را به‌روز نگه دارید. گاهی اوقات، یک مقاله کوتاه اما دقیق می‌تواند تأثیرگذارتر از یک متن طولانی و خسته‌کننده باشد. مهم است که هدف خود را از تولید محتوا مشخص کنید و سپس طول مناسب را بر اساس نیاز مخاطب و موضوع انتخاب نمایید.

به همین دلیل گوگل تصمیم گرفته است که سایت‌هایی که برای موبایل بهینه شدند، در نتایج جستجو بالاتر قرار بگیرند. استفاده از عکس، ویدیو و محتوای چند رسانه‌ای علاوه بر اینکه به زیبایی ظاهری و خوانایی محتوا کمک می‌کند، باعث می‌شود نرخ پرش کمتر و زمان توقف کاربر در صفحه شما بیشتر شود. به عنوان یادآوری، تحقیق کلمات کلیدی یعنی این که ببینیم مردم زمانی که دنبال محصول یا خدماتی مانند ما می‌گردند، چه کلمه‌هایی را در گوگل سرچ می‌کنند. در این مقاله اول کمی با مفهوم محتوای سئو شده آشنا می‌شویم، سپس سراغ تکنیک‌های سئو محتوا می‌رویم. بیشتر این تکنیک‌ها را در مقاله سئوی داخلی یاد گرفتیم، ولی اینجا آن‌هایی که مشخصا مربوط به محتواست را آوردیم تا در هنگام نوشتن، یک چک لیست کامل دم دستتان باشد. در مورد کانتنت متنی، ویرایش شامل بررسی گرامر، املا، انسجام و جریان متن است.

به کاربران پاسخ دهید، پست‌هایی درباره فعالیت‌ها و پیشنهادات شرکت به اشتراک بگذارید، پیامک‌ها را فعال کنید، ساعات کاری برای تعطیلات را به‌روزرسانی کنید. اینجاست که سئوکارها باید بهترین روش‌های بهینه‌سازی برای صفحه وب رو انجام بدن؛ یعنی کاری که همیشه میکنند. همه میدونند که سئوکارها و مشتریاشون تونستند با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی به موفقیت برسند. به همین خاطر هست که میگیم محتوای هوش مصنوعی به ویرایشگرهای حرفه ای نیاز داره. خوبیه این قضیه اینه که الگوریتم های گوگل امروزه میدونند کدوم سایتها لیاقت رتبه های برتر توی نتایج جستجو رو دارند و کدوم ها باید حذف بشن. در مقاله «سئو چیست؛ انواع سئو و کاربرد آن»، ۳ ستون اصلی سئو – داخلی، خارجی و تکنیکال – را بررسی کردیم.

تردیدی نیست که اگر محتوایی با تصاویر همراه باشد، ما را بیشتر جذب می‌کند تا زمانی‌که محتوا چیزی جز متن ندارد. بسیاری از شرکت‌های سئو توصیه می‌کنند که در استفاده از کلمات کلیدی در عناوین وسواس به خرج ندهیم. اگر کلمه کلیدی مناسب بود، استفاده کنیم و اگر نه، نیازی به استفاده از آن نیست. وقتی کاربر مدل مانتو را جستجو می کند، در هنگام خرید به دنبال خواندن مقاله طولانی در مورد نکات مهم نیست! به همین ترتیب، برخی از کلمات باید ویدیو یا پادکست داشته باشند تا در گوگل رتبه خوبی داشته باشند.

خیر ، سئو  برای تمام موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو نیز مفید است، اما گوگل بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین موتور جستجو است. در این مقاله، به بررسی دقیق‌تر سئو، تکنیک‌های آن، و اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا دنیای جذاب و پویای سئو را به صورت عمیق‌تر کشف کنیم و دریابیم که چگونه می‌توان از این ابزار قدرتمند بهره‌برداری کرد. وسوسه نشوید که محتوا را فقط به‌خاطر پرکردن وبلاگ یا وبسایت منتشر کنید. همیشه تلاش کنید محتوایی فوق‌العاده منتشر کنید که به خواسته کاربر بپردازد و به حل مشکلات و پاسخ‌ پرسش‌هایش کمک کند. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که می‌توان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد).

ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند برای دیده شدن در موتورهای جست‌وجو بسیار مهم است. اما بعد از آنکه از محتوای خود مطمئن شدید برای آنکه موتورهای جست‌وجو درک بهتری از مقالات سایت شما داشتـه باشند، باید اقداماتی انجام دهید که محتوای شما را بهینه کند. در ادامه توضیح می‌دهیم که چگونه سئو محتوا انجام دهید و رابطه بین سئو و محتوا چیست. رسانه‌های انتقال پیام می‌توانند رسانه‌های سنتی مانند کتاب، تلویزیون، رادیو، مجله و… باشند. اگر پس از باز کردن یک سایت با متن طولانی و جاسازی شده مواجه شدید چه کار می کنید؟ این احتمال وجود دارد که آن را نخوانید و آن را ترک کنید.

پس با ما همراه باشید تا اصول ایجاد محتوای سئو پسند سئو را بیاموزید. بیایید با مفاهیم اولیه شروع کنیم و ابتدا به تعریف محتوای سئو بپردازیم. برای درک بهتر سئوی محتوا، پیشنهاد می کنیم ابتدا با مفهوم سئوی سایت آشنا شوید، برای این منظور پیشنهاد می کنیم مقاله سئو چیست را وبسایت خانوم سین مشاهده و مطالعه کنید. در دنیای دیجیتال امروزی، موفقیت کسب‌وکارها به شدت به حضور آنلاین آنها وابسته است. سئو نقش حیاتی در این موفقیت ایفا می‌کند، زیرا به وب‌سایت‌ها امکان می‌دهد تا در برابر میلیون‌ها جستجوی روزانه در موتورهای جستجو دیده شوند.

اگر محدودیت بودجه دارید، امکان استفاده از دوره‌ها و منابع آموزش سئو و تولید محتوا رایگان نیز وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که منبع آموزشی شما کاملاً به‌روز بوده و از آخرین متدهای موتورهای جست‌وجو استفاده کند. برای موفقیت در سئو محتوا، باید برخی نکات کلیدی در سئو محتوا را همیشه مدنظر داشته باشید. این نکات می‌توانند به شما کمک کنند تا محتوای شما نه تنها توسط موتورهای جستجو بلکه توسط کاربران نیز ارزشمند تلقی شود. این نوع محتوا به‌ویژه برای جذب توجه و افزایش تعامل با مخاطبان مؤثر است.

بنابراین بسیار مهم است که محتوای خود را برای کاربران بهینه کنیم. گوگل هنگام تصمیم گیری برای اولین بار نمایش سایت، معیارهای زیادی را در نظر می گیرد و رفتار کاربر یکی از تاثیرگذارترین معیارها است. این فرآیند باعث ایجاد ترافیک بیشتر یا به عبارتی بازدیدکنندگان بیشتر وارد سایت می شود. این ترافیک از رتبه بندی سایت در کلمات کلیدی مختلف موجود در نتایج جستجو به دست می آید. با ارائه این منابع و دستورالعمل ها و آموزش سئو محتوا به سازندگان محتوا، می توانید به آنها کمک کنید تا محتوای با کیفیت بالا تولید کنند که با تصویر و پیام برند هماهنگ باشد. برای تصاویر سایتتان حتماً از تگ alt استفاده کنید و در این تگ از کلمه کلیدی استفاده کنید.

اما از نظر گوگل هر چه کاربر زمان بیشتری در صفحه شما باشد، یعنی محتوای شما برایش مفید بوده و نیازی نبوده لینک دیگری باز کند. سپس، اطلاعات را به بخش‌های منطقی تقسیم کرده و آن‌ها را به ترتیبی منسجم ارائه دهید. استفاده از عناصر بصری مانند تیترها، زیرتیترها، لیست‌ها و نقل قول‌ها می‌تواند به بهبود خوانایی و درک محتوا کمک کند. در دنیای دیجیتال امروز، محتوا نقش پل ارتباطی میان برندها و مخاطبانشان را ایفا می‌کند. این ارتباط می‌تواند آموزشی، سرگرم‌کننده، اطلاع‌رسانی یا ترغیب‌کننده باشد.

اگر محتوای شما با هدف کاربر هم‌خوانی نداشته باشد، شانس خیلی کمی برای گرفتن رتبه دارد. کلید موفقیت برای رتبه‌بندی محتوا، نشان‌دادن ارتباط است و به این منظور، استفاده از ارتباط معناییِ کلمات کلیدی در محتوا مهم است. پیش از الگوریتم‌های پاندا و مرغ مگس‌خوار، موتور جست‌وجو وسواس خاصی روی چگالی کلمات کلیدی داشت. در بسیاری از موارد هنگام نوشتن، به‌شکل طبیعی از کلمات یا عباراتی استفاده می‌کنید که با یکدیگر ارتباط معنایی دارند. برچسب‌های H2 را مختصر بنویسید و به‌ یاد داشته باشید که نیازی نیست مدام از کلمه کلیدی یا شکلِ تغییریافته آن استفاده کنید؛ فقط این کار را به شکلی انجام دهید که پیام اصلی را منتقل کند. برچسب عنوان صفحه یکی از مهم‌ترین عناصر اصول سئو است که به‌راحتی می‌توان آن را بهینه‌سازی کرد.

به عبارتی، کاربری که چیزی را در موتورهای جست‌وجو مثل گوگل جست‌وجو می‌کند، به‌دنبال یافتن بهترین نتیجه است. هدف اصلی سئو محتوا هم رساندن محتوایی مرتبط با جست‌وجوی کاربر به دست موتورهای جست‌وجو است. بارگیری سریع صفحات وب باعث بهبود تجربه کاربری و کاهش نرخ خروجی می‌شود. ۳ – کانیبالیزیشن چیست؟صفحاتی با کلمات کلیدی و محتوای متمایز که هدف جست‌وجو را به روشی منحصربه‌فرد پاسخ می‌دهند، توسط موتورهای جست‌وجو معتبر تشخیص داده می‌شوند. Cannibalization به عملیاتی گفتـه می‌شود که به کمک آن می‌توانید محتواهای یکسان صفحات مختلف وب‌سایت خود را بهبود بخشید. ۲ – سئو محتوا شامل چه بخش‌هایی است؟به‌طور کلی می‌توان گفت سئو محتوا شامل تحقیق کلمات کلیدی، ساختار سایت و کپی‌رایتنگ می‌شود که هرکدام مسائل مربوط به خودشان را دارند.

بسته به ابزار هوش مصنوعی، درخواست ها میتونند با هم متفاوت باشند، اما در کل این موارد رو در دستوری که به هوش مصنوعی میدید، بگنجانید. خیلی از سئوکارها هنوز هم قبل از ایجاد محتوا از تاکتیک های بازاریابی سنتی استفاده میکنند. اما در کل باید یه تایمی رو برای ویرایش محتوای تولید شده توسط هو ش مصنوعی بذارید (حداقل تا زمانی که ابزارها بهتر بشن). «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست می‌آورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... درودبسیار سپاسگزارم بابت محتوای ارزشمندی که به اشتراک گذاشتید برای من که کار سئو رو به تازگی آغاز کردم بسیار مفید بود.

یکی از کارکردهای اصلی موتورهای جستجو، اتصال کاربران به اطلاعات مورد نظرشان است. این اطلاعات ممکن است فهرست محصولات، نقد و بررسی، اخبار، تصویر یا ویدیو باشد. بهینه‌سازی عناوین و توضیحات متا، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تاثیر محتوا بر سئو است. این عناصر اولین چیزی هستند که کاربران در نتایج جستجو می‌بینند و نقش مهمی در جذب کلیک و افزایش نرخ کلیک (CTR) دارند. توصیه می‌شود طول عنوان بین 50 تا 60 کاراکتر باشد تا به طور کامل در نتایج جستجو نمایش داده شود.

صفحه خوان‌ها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و به راحتی می‌توان اندازه آن را تغییر داد. متن ساده‌ترین راه برای افراد و الگوریتم‌ها برای تجزیه و تحلیل ارتباطات معنایی بین ایده‌ها و موجودیت‌ها است. ویدیو، به خصوص ویدیوهای کوتاه، یک رسانه به طور فزاینده‌ای محبوب است. سیسکو گزارش داد که ویدیو 82٪ از کل ترافیک اینترنت را در سال 2022 تشکیل می‌دهد. در رابطه با سئو کردن بدنه اصلی محتوا میتوانید مقاله ما را در این رابطه مطالعه بفرمایید.

چه در سئو مبتدی و چه متخصص باشید، کلید موفقیت شما در یادگیری و سازگاری مستمر نهفته است. اگر خودتان متا دیسکریپشن را ننویسید، گوگل محتوایی از صفحه شما را به‌صورت خودکار برای آن انتخاب می‌کند، که همیشه بهترین تجربه را برای کاربر فراهم نمی‌کند. شما باید کلمات کلیدی خود (و حتی کلمات کلیدی مرتبط) را در متا دیسکریپشن خود بگنجانید. اگر کسی کلمه کلیدی‌ای را جستجو کند که در توضیحات شما وجود دارد، گوگل آن کلمه کلیدی را بولد می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود صفحه شما مرتبط‌تر به نظر برسد، که می‌تواند منجر به کلیک کاربر شود. کلمات کلیدی بخش اصلی سئو هستند و از پایه‌ای ترین مفاهیم سئو به شما میروند.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/