سیاره زحل را بهتر بشناسیم

روزهایش کمی از روزهای زمین بلند تر و الگوی فصلهایش شبیه به الگوی فصلهای زمین است، با این تفاوت که طول فصلهایش دو برابر طول فصلهای زمین است. اگر کشف و مطالعه یک ستاره دور برای علم مدرن چندان مسئله ای حل نشدنی باشد ، شناسایی یک سیاره در نزدیکی این ستاره درخشان بسیار دشوار است ، بنابراین ، اغلب سیارات یافت شده از منظومه های شمسی غول های بزرگ گازی مانند مشتری و زحل ما هستند. آندزیت نیز نوعی سنگ آتشفشانی است که در زمین نیز یافت شده است.

اگر این بیان از شواهد درست باشد، این امکان وجود دارد که همچنان در لایه های زیرین این سیاره آب مایع یافت شود. شکل منحصر به فرد این سنگ و تابش نور به گونهای است که ظاهری همچون ماهی را از آن به نمایش میگذارد. در ادامه به معرفی این سیارهها و خصوصیات آنها در منظومه شمسی خواهیم پرداخت. این مدرک شامل مواد موجود در سنگ های آسمانی پیدا شده در زمین می باشد. بسیاری از سنگ های آسمانی که در طول تاریخ سیاره مریخ با آن برخورد کرده اند منجر به ایجاد چاله هایی در سطح این سیاره شده اند.

3) آنالیز سنگ های آسمانی پیدا شده در زمین که از مریخ آمده اند. اورانوس و نپتون غولهای گازی هستند که بیشتر از مایع غلیظی از آب برف، متان و آمونیاک تشکیل شده اند. علاوه بر بزرگبودن، غولهای گازی به سرعت میچرخند و پیرامون خود دارای حلقه هستند و ماههای بسیاری نیز دارند. حیات وحش اصلاح شده ژنتیکی در این سیاره اغلب خصمانه است و طوفان های مختلف نیز خطراتی را برای بازیکن و سازه هایآنها به همراه دارد. این تجهیزات کوچکترین حرکات و تکان های سطح و درون سیاره را ثبت کرده و به این شکل به دانشمندان برای تشخیص آنچه که درون مریخ است کمک می کند.

گردی متمایل به رنگ قرمز تقریبا همه سطح این سیاره را فرا گرفته است. این میزان آهن زیاد است که به سطح مریخ رنگ قرمز می بخشد. به علت دوری بسیار زیاد این سیاره از زمین، مشاهده بسیاری چیزها در آن برای ما ممکن نشده است. 42/6 تن می باشد این عدد را می توان به صورت 642 همراه با 18 صفر مقابل آن نوشت. دلیل این نامگذاری رنگ سرخ تداعی کننده خون این سیاره است.

اقیانوس های باستانی: سیاره مریخ زمانی دارای چندین اقیانوس بوده است اما همه آنها روی هم تقریبا برابر با 1/5 درصد از کل آب روی زمین می شدند. اما کشیدگی بیضی مدار مریخ از همه سیارات بیشتر است. دمای فتوسفر در وسط نزدیک به 5800 K است و چگالی گاز کمتر از 1/1000 می شود. رومیان باستان به تقلید از یونانیان، نام خدای جنگ خود یعنی مارس را بر روی این سیاره گذاشتند. گرفتن این ماموریت ها از طریق گشت و گذار در گوشه و کنار دنیای بازی و صحبت کردن و تعامل با شخصیت های جذاب و عجیب و غریب بازی انجام می شود و می توانید با انجام آن ها پاداش های خیلی ارزشمندی را نیز دریافت نمایید که این سیستم پاداش جذاب در بازی هر بازیبازی را تشویق به انجام ماموریت های جانبی بیشتر می کند.

2) اتمسفر متراکم زمین مانع برخورد سنگها و در نتیجه تشکیل چاله ها می گردد.چاله های موجود در سطح مریخ بسیار شبیه به چاله های موجود در ماه، عطارد و دیگر اجرام منظومه شمسی است. مریخ سیاره ای است که بیشترین شباهت را با کره زمین دارد، هر چند که اندازهاش نصف اندازه زمین است. مریخ دارای دو مشخصه منحصر به فرد در منظومه شمسی است: بلندترین کوه آتشفشانی المپ مانس و دره والس مارینریس به عمق 7 کیلومتر (4.5 مایل) و عرض 600 کیلومتر (370 مایل) در این سیاره قرار دارند. این کوچکترین سیاره است و از سنگ ساخته شده است.

گویی او نمایندۀ اهریمن است که باید با قربانی شدنش، تیرگی را از چهرۀ پاک همسرش دور گرداند. این نخستین باری است که انتشار امواج میکرو از دیسک دور یک سیاره به طور واضح ردیابی می شود. اما در پایان فیلم این ناویها هستند که پس از یک شکست اولیه از انسانها، می توانند آن ها را شکست دهند و انسانها را به شکلی تحقیر آمیز از سیاره خود بیرون کنند و دوباره خودشان مالک سرزمین و مقدساتشان بشوند. اما با استفاده از ترکیبی از Tool و Land NFT میتوان توکنهای بیشتری از Alien Worlds را به دست آورد. اما ماده تشکیل دهنده سیاره ها: جامد، مایع، گاز و یا ترکیبی از هر سه می باشد.

درآمد حاصل از تجارت الماس همچنین به ساخت زیرساخت های ضروری مانند جاده ها و سیستم های حمل و نقل عمومی کمک می کند.برای مثال، در بوتسوانا سال 1996 صرفا سه مایل جاده وجود داشت. سه آتشفشان بزرگ دیگر مریخ آرسیا (Arsia)، آسکرئوس (Ascraeus) و پاونیز (Pavonis) نام دارند و در منطقه مرتفعی به نام تارسیس (Tharsis) قرار گرفته اند. بیشتر پوسته احتمالا از سنگهای آتشفشانی به نام بازالت تشکیل شده است.

سطح نیمکره شمالی جوانتر است، چرا که قسمت اعظم آن توسط فعالیتهای آتشفشانی اخیر پوشیده شده است. سرخ بودن این سیاره به دلیل وجود مقادیر زیاد آهن در خاک آن می باشد. سفینه فضایی مارینر 9 در سال 1971 این پدیده را در سطح مریخ کشف نمود. بازالت علاوه بر مریخ در سطح زمین و ماه نیز وجود دارد. دلایل فراوانی وجود دارد که زمانی در سطح مریخ آب جاری بوده است. اینک به دلیل تعاریف جدید در نجوم پلوتو دیگر یک سیاره محسوب نمیشود و اکنون یک سیاره کوتوله است. رصد کنندگان ، با استفاده از تلسکوپهایشان با زحمت فراوان اطلاعاتی راجع به مریخ جمع آوری کردند.

ناگفته پیداست که چنین پرسشهای شکاکانهای تا چه حد میتواند متأثر از نگرهی ویتگنشتاین متأخر در سراسر پژوهشهای فلسفی باشد؛ نگرهای که سعی دارد تا به ما نشان دهد چگونه برخی باورهای تهنشین شده در فلسفه قادرند فیلسوف را به زحمت بیندازند. به نظر شما ، شاید نباید پلوتو از لیست سیارات حذف می شد و این تعصب علمی است؟ وجود این کانالها و رسوبات حاکی از این است که زمانی قسمتهایی از این دره ها پر از آب بوده است.

میدان مغناطیسی تاثیری است که یک جسم مغناطیسی در اطراف و پیرامون خود ایجاد می نماید. سرعت خورشید در منظومهٔ شمسی ۲۲۰ کیلومتر بر ثانیه است و گردش خورشید پیرامون مرکز کهکشان راه شیری حدود ۲۲۵ میلیون سال به طول میانجامد. اینطوری شما به این افراد اجازه میدین که تو مدیریت و تصمیم گیری های سیاره نقش بیشتری داشته باشن. این دو علم مکمل یکدیگرند. دو سیارهی دیگری که شکلی کروی دارند، سیارهی عطارد و سیارهی کوتولهی پولوتو هستند.

این خروج از دسته سیارات به این دلیل بود که پولوتو خاصیت تمیز کردن مدار خود را نداشت. علاوه بر این رودخانهها، دریاچهها و دریاهای متان و اتان مایع سطح تایتان میتوانند بهعنوان محیطی سکونتپذیر در سطح این قمر عمل کنند گرچه هرگونه حیات احتمالی روی این قمر با حیات زمینی متفاوت خواهد بود؛ بنابراین تایتان میتواند میزبان زیستگاه و شرایط مناسب برای حیات از جمله حیاتی که میشناسیم (در اقیانوس زیرسطحی) و حیاتی که نمیشناسیم (در مایعات هیدروکربنی سطحی)باشد. بنابراین به همین خاطر است که میگوییم ما از آسترولوژی برای بحث زمان، استفاده میکنیم.

این باعث می شود که احتمال اینکه این سیاره به خودی خود سیاره کربنی باشد کمتر شود. در حین این فعل و انفعالات، میانگین دمای جبه مریخ می تواند حدود 1500 درجه سانتیگراد باشد. دمای آن از 125- درجه سانتیگراد در نزدیک قطبها در فصل زمستان تا 20 درجه سانتیگراد در میان روز و نزدیک استوا متغیر است. همچنین ، انحراف محور مریخ 1.7 درجه بیشتر از انحراف محور زمین است. در اصل اینها معادن متحرک فضایی هستند که قرار است رباتها به جستجوی آنها بپردازد. این مأموریت اولین مأموریت بینسیارهای بود که به جمعآوری دادههایی از جو سیاره پرداخت.در ۱۸ اکتبر ۱۹۶۷، ونرا ۴ از اتحاد جماهیر شوروی باموفقیت وارد جو زهره شد و برنامههای علمی را توسعه داد.

این مدت زمان یکسال در مریخ است. مانی بر این باور است که روح انسان در این دنیا اسیر شده و رسالت انسان، آزادسازی این نور است. بقیه جاها به ویژه در نیمکره شمالی جوانتر و دارای تعداد کمتری چاله می باشد.برخی از کوه های آتشفشانی نیز دارای چاله هایی می باشند و این امر نشان دهنده این است که زمان زیادی از فوران آنها نگذشته است. به تازگی هم سیارهٔ کوتولهٔ دیگری کشف شده است که به طور رسمی «۳۸۷تیجی ۲۰۱۵» نامیده میشود، اما به آن نام “گابلین” دادهاند. تيرآنقدر به خورشيد نزديك است كه مي توان آن را به هنگام طلوع يا غروب خورشيد ديد.

شاید روزی قصد داشتید برای صعود به آنها اقدام کنید! انفجار نهایی یک ستاره ی سنگین را ابرنواختر مینامند ولی خورشید ما هیچگاه انفجاری اینچنین را تجربه نخواهد کرد چرا که کمترین جرم مورد نیاز برای رخداد یک ابرنواختر، هشت برابر جرم خورشید ما است. غول گازی (سیارهٔ بیرونی یا سیارهٔ مشتریسان) سیارهای است که عمدتاً از سنگ و مواد جامد ساخته نشده، بلکه از گازهای مختلف ساخته شدهاست. گان پلی و سیستم تیراندازی بازی نیز فوق العاده خوش دست و روان از کار در آمده است و شلیک با هر سلاحی حالت خاص خودش را دارد و نکته ای که آن را جذاب تر نیز کرده است نشان دادن عدد آسیبی است که هر شلیک به دشمنان وارد می کند و دیدن آسیب فوق العاده ای که مثلا با یک هد شات با سلاح اسنایپر خود انجام می دهید لذت آن را برایتان چند برابر می کند و یا وقتی با یک مسلسل مشغول به رگبار بستن دشمن هستید و می بینید که عددهای آسیب مثل مور و ملخ از وی می ریزند تا کشته شود، حس خیلی خوبی را به شما منتقل می کند.